neděle 7. října 2007

Aktualizace Blogu

Bohužel už je půlnoc, takže nedělní zážitky sem šoupnu až zítra, ale chtěl jsem trochu uvést včerejší změny, které jsem tady provedl.
Určitě jste si všimli, že už vás nevítá nápis na oranžovém pozadí, ale nápis na obrázku na pozadí. Doufám, že se změna líbí a že se to zobrazuje jak má. Pokud ne prosím dejte vědět...
Přidal jsem anketu, takže neváhejte, hlasujte, máte ještě 12 dní do uzavření a vyhodnocení...
Přidal jsem sekci pro dlouhou chvíli, kde budu publikovat co mě napadne. Takže pokud nemáte co dělat, můžete si přečíst můj deník z cest po Americe a moji první práci na předmět "Consumer behavior", která je o studentech a jejich chování :-). Pozor je to v Angličtině. Časem přidám další věci co mě napadnou. Sekci najdete úplně vlevo dole pod nástěnkou.

No a dneska jsem si stihl prohlédnout místní ZOO, vidět druhé nejstarší město Finska Porvoo a jít si zaplavat. Pokud jste zvědavý fotky už jsou ve fotoalbu, popis až zítra...

Jinak pokud se vám líbí fotky z Finska, S Dennisem z Německa jsme "slinkovali" naše Picasy, takže si můžete prohlédnout i jeho Fotky z Finska. Odkaz najdete v mém fotoalbu nebo můžete jít přímo tudy. Na hodně fotkách jsem vidět, takže to stojí určitě za to :-)

Žádné komentáře: