úterý 23. října 2007

Víkendové učení

Po delší době jsem si konečně našel chvilku na zaznamenání dalších důležitých finských zážitků do mého blogího deníčku.
Mám zkouškové, teda spíš měl jsem! Hurá! Může to znít neuvěřitelně, ale mají tady zkouškové v půlce semestru. Situace se má tak, že tady mají kurzy, které trvají celý semestr nebo půlku semestru a ty co trvají první půlku semestru, se také zakončí v půlce semestru. To také může znamenat, že už jsem v půlce svého pobytu zde. Hurááá! Nebo spíš Ale nééé! Těžko říct, fakt se mi tu líbí, ale jedna věc mi tu opravdu chybí…
Nenene to jsem se spletl, jasně že mnohem víc mi tu chybí něco jiného...

Takže co je nového? Vezmu to popořadě:
Je tu hezky. Přišla vlna překrásného počasí, kdy fakt svítí sluníčko, je překrásně a taky celkem zima. Takže jednoduše klasické předzkouškové a zkouškové období.

Čtvtek: Projel jsem svého bika, ale zapomněl jsem foťák :-(. Proháněl jsem si to po místních poloostrovech, projížděl parky, sledoval ptáky, vyhříval se u moře na sluníčku (na chvíli jsem si sundal rukavice) a tak znáte to.

Pátek: V 17:30, pro rejpaly opakuji: v 17:30, jsem si šel zaběhat na svůj oblíbený poloostrov – běžecká trasa číslo 2. A při té příležitosti jsem vyfotil nějaký ty západy slunce. Pokud jste je ještě neviděli, koukněte se na ně zde.

Sobota: Učení, snaha o doladění běžeckého okruhu číslo 3, ale furt to není ono. Příště už ale budu trasy znalejší…

Neděle: Učební pauza na ostrově Suomenlina. V Helsinkách tady mají ostrov, kam jezdí zadarmo MHD trajekt a ostrov je turisticky velmi zajímavý a vychvalovaný. Je tam stará pevnost, děla, nějaký ty muzea, velký i malý baráky, nějaký ty mosty a cestičky po pobřežních útesech. No prostě procházka jak má být. Mrkněte na fotky.

Pondělí: Drcení.

Úterý: Test, ale to až příště (za snad cca 10 minut).

Žádné komentáře: