úterý 23. října 2007

První testík

Jak to tady s těma testama vypadá? Můj první test byl z předmětu, kterému říkám reengineering. Ale jinak se jmenuje ICT ENABLED BUSINESS PROCESS DEVELOPMENT.
Byl to úplně super předmět, který mě opravdu hodně bavil a dost zajímal, takže spíš než testu jsem se bál angličtiny. Zakončení předmětu je z půlky z práce, kterou jsem dělal v průběhu semestru a z půlky z výsledku testu. Práci jsem dělal s jedním divným Číňanem, kterého jsem nakonec seřval, trochu jsme se pohádali a už spolu nemluvíme :-( Naší hádku naleznete v sekci pro dlouhou chvíli :-) Mimochodem v sekci pro dlouhou chvíli naleznete i pár jiných třešniček…
Zpět k testu: Každé ráno se na tabuli v hlavní hale napíše čas a místo dnešních testů. Testy se píšou ve velkých místnostech a píše se hodně testů z různých předmětů najednou.
Na test je spousta času. Píše se v časových blocích. Ten můj trval do 9:00 do 13:00. Odevzdat, ale každý může, kdy chce. Bohužel jsem docela potřeboval na záchod, takže jsem to musel trochu zkrátit.
V 10:15 už jsem si to vesele směřoval k záchodům s dobrým pocitem dobře napsaného testu. Později jsem zjistil, že jsem zblbnul jednu otázku, ale mělo by to být v pohodě.
Však uvidíme.

2 komentáře:

Tomik řekl(a)...

Číňan si vyloženě říká o ránu mezi oči :-)

Luban řekl(a)...

Nojo jenže zkus si zaútočit na Číňana jinak než e-mailem. Nikdy nevíš co se to tam v tý Číně ve škole učí... word to určitě nebude, takže co třeba nějaký ty bojový umění...