pátek 14. prosince 2007

Poslední test

Tak jsem právě dopsal pravděpodobně poslední test mého celého vysokoškolského studia. Moc se mi nepovedl :-(. Na poslední test jsem si průběh představoval poněkud příjemnější a svěžejší a né takové trápení jako to bylo. No ale taky jsem se mohl lépe připravit... :-)

Každopádně opět jsem potřeboval pouze 40% bodů, které s největší pravděpodobností mám.

No včera to dopadlo poněkud podobně, takže kredity domů asi přivezu, ale dosažené skóre asi nebude příliš vysoké...

Na druhou stranu není proč být rozmrzelý, protože mi právě začalo 6 dní prázdnin, které mi zbývají do mého odjezdu, skončil veškerý stres, formální dokumenty už mám taky potvrzené, takže konečně obejdu muzea, porozhlédnu se po obchodech a tak.

Už jsem se na to docela těšil.

6 komentářů:

Luban řekl(a)...

Ale jeden úspěch jsem dnes přeci jenom zaznamenal. Pokud se napíše do Googlu "Lubomir Dedek", tenhle blog vyskočí na prvním místě! Heuréka

Anonymní řekl(a)...

Týjo Luboši, koukala jsem, jestli nekecáš, a po zadání lubomir dedek do googlu na mě vyskočila na prvním místě hláška "Ale Lubomír Dědek je nuda, lepší by bylo klíčový slovo "největší borec"". Málem jsem padla pod stůl, borče. Byl jsi teda zbytečne skromnej, když jsi říkal, že by ti ten Lubomír Dědek stačil :D

Luban řekl(a)...

Grrrr. To je tvoje práce, kdybys to tam nenapsala tak to tam neni :-), ale zato je tam hodněkrát lubomir dedek, takže blog jde nahoru...

Anonymní řekl(a)...

No jo, má slova jsou osudová :-P A nahoru to jde hlavně proto, že lubomírů dědků, co píšou blog, asi moc na netu není ;)

Tomik řekl(a)...

Lubomír Dědek je nuda :)

Luban řekl(a)...

No tak to teda dík