pondělí 3. prosince 2007

Vše splněno pro další 3 kredity...

Tak jsem včera dopsal poslední report a vzápětí dílko odeslal na mail pana učitele a tím ukončil další ze svých předmětů tady.

Tyjo, fakt se mi líbí, jak to tady tak postupně všechno končí, vůbec ne najednou a až na konci semestru jako v Praze. Tady to mám jeden týden tohle, jeden tamto a najednou už člověk má s největší pravděpodobností hotovo 15 kreditů a už mu zbývá jen 12, z kterých je teoreticky potřeba jen 6 :-).

No a co to bylo tentokrát? Communication for Business Professionals. Asi nejlepší kurz co jsem tady měl. Teda minimálně jeden ze dvou nejlepších. Jednalo se o dvoutýdenní intenzivní kurz, kdy se nic neučilo, ale jen se simulovaly meetingy, prezentace, a to jak individuální bez podkladů, tak v týmu s PowerPoint slidy. Dále věcné a efektivní zápisy z těchto událostí, užívání různých přesvědčovacích technik a strategií a tak. Veškerá činnost byla sledovaná, komentovaná a hodnocená, často nahrávaná na video, aby z toho i aktéři něco měli a bylo zpětně co analyzovat. Ač to může znít neuvěřitelně učitel a kolektiv byl tak super, že to bylo celé velmi zábavné a příjemné zpestření jinak mírně nudnější a jednotvárné každodenní výuky.

Takže pozor na mě až se vrátím, nyní se ze mě stal Business professional in communication ;-).

Žádné komentáře: