úterý 13. listopadu 2007

Chci to e-mailem!

Protože se mi doneslo, že blog mnoha lidem nevyhovuje, RSS nikdo ani neví co je, natož nějakej Atom a lidé tak rádi dostávali e-maily, když jsem byl v Americe, rozhodl jsem se implementovat novou službu.
Ano! Nyní již můžete všechny příspěvky tohoto blogu dostávat e-mailem a číst si je pěkně v teple vašeho Outlooku či jiného poštovního klienta, kterého používáte. Stačí někde tady sdělit vaši e-mailovou adresu a stisknout tlačítko "Let's rock!" a pak ještě vyplnit nějaké ty formalitky jako číslo platební karty a tak :-).
Vím že to asi zrujnuje velmi vysokou návštěvnost těchto stránek, ale přesto doufám, že to je krok správným směrem.

5 komentářů:

Tomik řekl(a)...

Zůstávám u staromódního prohlížení internetových stránek v browseru a dál budu netrpělivě sledovat RSS čtečku :-) keep writing

Luban řekl(a)...

No nevim jestli tahle vychytávka funguje, zatim mi nic nepřišlo :-(

Luban řekl(a)...

Jestli jsem to dobře pochopil, tak novinky se budou kontrolovat každý den ráno a pokud nějaké budou, budou rozeslány e-maily, takže v 7 ráno by mi měl přijít nový e-mail, jsem zvědav...

Luban řekl(a)...

Je to tady! Dnes rano mi prisel prvni e-mail, je to cela zprava vcetne obrazku a odkazu proste vseho. Nevim jak prenese video, ale vypadalo to velmi plnohodnotne...

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem tam zaregistrovanej.
Doufám, že mi něco přijde. Sledování blogu se pro mě ukázalo nadMíru složité...
Jarda