pondělí 19. listopadu 2007

První bichle ze stolu aneb druhý testík

Jak jsem psal před chvílí, nebylo vůbec jednoduché se na druhý testík připravovat, ale myslím, že i přes moje nachlazení a společenské povinnosti jsem o víkendu udělal kus práce a na dnešní test jsem šel jakž, takž připraven.

Tentokrát se jednalo o předmět Consumer Behavior – online course. Dal jsem si to hlavně proto, abych si ten jejich online course vyzkoušel. Vypadá to tak, že nejsou žádné přednášky ani cvičení, je jen diskusní fórum, kde se sdílí jednotlivé eseje, diskutuje se o jejich obsahu a hodnotí se jejich provedení. Pak je ještě jedna velká bichle, o kterou je v knihovně stále rvačka a podle ní se píšou jednotlivé eseje a píše závěrečný test.

U esejí jsem si vedl docela dobře, takže jsem na test šel s vědomím, že mi stačí povinné minimum 16 bodů ze 40 a po 1,5 hodině ze 4 hodin na test daných jsem odcházel z učebny s vědomím, že na 95% toto minimum určitě mám.
Takže teď už stačí jen čekat a časem se uvidí, jak to dopadlo.

Žádné komentáře: