úterý 11. září 2007

Běhání a praní

Abych nezůstal za Tomem pozadu, musel jsem si jít dnes taky zaběhat! A když on k moři, tak já taky :-).

Musím uznat, že je tu pěkně. Opravdu nelituji, že bydlím zrovna tady. I když to je na konci světa (poslední stanice metra) a nejsem tak v centru dění jako exchange studenti v jiných lokalitách, mám tu klid a bydlím u moře. A kdy jindy budu mít ještě možnost bydlet u moře?

Nu posuďte sami, stačí kliknout sem.

Každopádně když i Tom už pral, rozhodl jsem se taky vyprat. Prádelnu jsem nalezl lehce, je v přízemí, je tam pračka, druhá pračka, sušička, nějaká sušárna, v které profukuje po požadovanou dobu horký vzduch a nějaké zařízení co namotává kus látky na takový válec a kterému vůbec nerozumím. Vše je zadarmo a vedle je společenská místnost s kulečníkem, televizí a Nintendem. Takže jsem vypral, usušil, potrénoval kulábr, vyhrál pár závodů a k večeři si dal párky. Mimochodem, stejně jako Tom jsem zjistil, že žehlička zřejmě nebude vůbec potřeba. Možná někdy zkusím něco namotat tam na ten válec :-).

K obědu jsem měl houbovou polévku ve škole, ale veškeré houby z bytu včera zahučely do smaženice. Takže z plánovaných 14 dnů hojnosti vystačili pouze na dny 2! Z čehož vyplývá, že zítra půjdu buď do lesa na houby nebo někam na ryby...
Takže držte palce a já určitě dám vědět jak to dopadlo.

Žádné komentáře: