středa 5. září 2007

Ty další dny

Až do teď dělám vlastně pouze to, co mi je řečeno. Nevím, jestli to je dobře nebo ne, ale většinou to zní docela rozumně :-), takže jdu s davem.

První přednáška

Musím uznat, že jsem začal zostra. Neježe si připadám trochu nevyspale, ale je to hnedka dvojitá přednáška - tedy 3 hoďky čistého času. Naštěstí ½ hodiny trvalo, než pan profesor, myslím, že to je Jani nebo Mika, nejsem si jistý :-). No každopádně trvalo mu ½ hoďky, než vylíčil svůj životní vzestup a jak se mu vyvíjí kariéra. Nevím jestli je to tady normální nebo jestli se chtěl jenom trochu pochlubit, ale přednáška byla fakt pěkná a srozumitelná, takže je dost možný, že je fakt tak dobrej jak o sobě prohlašuje.

Po přednášce hurá do banky založit si místní účet, ať mi už konečně můžou poslat to stýpko! A pak – sportovní den.

Zahráli jsme si nějaké ty plážové sporty a pak nastal hromadný přesun do kavárny. Takže nic pro mě. Dal jsem si ještě relaxační plážový běh, zjistil, že moře nejde oběhnout a když jsem se vrátil, vzal jsem to do kavárny po pobřeží a hřbitovem.

Musim uznat, že takhle krásný hřbitov jsem snad ještě neviděl. Prostě nádhera. Někdy tam musím ještě zajít udělat nějaké fotky. Tentokrát jsem veškerou baterku vyplácal na veverky :-)

Po kafi už hurá domů dát si sprchu a testnout saunu a rychle do postele.

Středa

Tento den je ve znamení odpočinku před celodenní pařbou, která bude ve čtvrtek od 8 ráno do 6 ráno další den. Prý to bude den, na který budu ještě dlouho vzpomínat.

Ráno jsem ale musel na své první cvičení. Přišli dva externisté z Accenture. Nejprve vylíčili své zkušenosti a úspěchy a pak ten úspěsnější nám zadal k řešení nějakou case study a ten druhý, asi méné úspěšný, mu posouval slidy, takže to je asi to, co experti na složité ERP systémy v Accenture normálně dělají...

Poté jsem se už držel doporučení a po lehkém obědě jsem s mým přítelem z Taiwanu dali nějaké to sightseeing pak shopping a pak konečně čas na vybalení věcí, vyvolání fotek :-), zablogování...

Žádné komentáře: