pátek 28. září 2007

Working in Finland

V úterý pro nás KY studentská unie připravila zajímavou akci. Bylo to setkání se zástupci finských firem, kteří nám poví něco o možnostech práce ve Finsku.
Na programu byly tři společnosti.
Začalo to Nokií - jak jinak. Pokračovalo to
UPM-Kymmene. Předem jsem nevěděl co to je vlastně za firmu, ale rychle jsem se to dozvěděl. Ve Finsku je spousta lesů a tahle společnost je kácí a dělá z nich všechny možný věci. No a že je ve Finsku lesů hodně, je to jedna z největších firem svého druhu na světě.
Takže si myslím, že moji rodiče jí asi budou znát více než dobře :-), protože v UPM-Kymmene KRPU znají...
No a skončilo to společností
McKinsey & Company - Je to nějaká konzultantská společnost, která si potrpí na šprty a ty nejlepší lidi na světě. Takže nic pro mě.
No bylo to zajímavé. Měl jsem sebou dvě kopie svého CV, které jsem těžce přeložil do EN, tak jsem je dal Nokii a těm dřevařům, ale nevím nevím, kdyby mě zaměstnali v UPM-Kymmene co by mi na to řekli doma :-).

Žádné komentáře: