pondělí 24. září 2007

Podél Vantaa river...

Od moře do vnitrozemí podél Vantaa river. Tak tak by se dala moje nedělní procházka. Po nejistém deštivém období se konečně vyjasnilo a v neděli ráno mě přivítalo sluníčko. Vzpomněl jsem si, že někdo vyprávěl, že podél řeky je to krásná procházka a vyrazil jsem.

Po očekávaných problémech s HKL (tdy MHD) jsem dorazil na místo, kde se řeka vlévá do moře, a vyrazil jsem proti proudu.

Po cestě jsem si uvědomil, že už začal podzim, že by to opravdu chtělo kolo a že Fini nesbírají Václavky. Tak mě to zarazilo, že jsem si vůbec nebyl jist, jestli to vůbec jsou ony Václavky a nyní, stále ještě čekám, zda se otrava dostaví či ne…

Procházku spíše než slova charakterizují fotky, takže koukněte a uvidíte…

Zpátky jsem to vzal lesem a narazil jsem na středisko Nordic walking, které mi přišlo, no trochu humorné, ale chůze po pilinách je opravdu příjemná.

Žádné komentáře: