neděle 2. září 2007

Do Helsinek?

Pro ty z vás, kteří nevědí co vlastně v těch Helsinkách dělám, tady je vysvětlení:
Jsem zde v rámci erasmus exchange programu a budu tady studovat jeden semestr v Helsinki School of Economics.

Je to klasický program, kdy si univerzity vyměňují své studenty. Z HSE jel zase jeden Fin studovat na VŠE.
A pro ty z vás, kteří nevědí co jsou to Helsinki :-), tak je to hlavní město Finska.
Stále nic? Koukněte se sem.
A pro další informace to zkuste tady.
Zítra jdu poprvé do školy tak snad napíšu víc...

5 komentářů:

Tomik řekl(a)...

Pěkný, pěkný..a co jak je ve škole? Tady už to do nás pěkně zostra hustí. A nemysli si že ti každej uvěří kde bydlíš když si jako vlastní fotky vystavíš obrázky na kterých nejsi a jsou očividně ukradený z nejnovějšího katalogu IKEy :-)

Anonymní řekl(a)...

Teeeda to je dobrý, na živýho Luboše natrefit nemožno, ale na webu na něj úplně náhodou narazím - vy jste mi teda náramní študentíci :) Se s Tomem holt máte, no. Tak si to pěkně užívej, kocoure, já ti sem budu chodit špehovat :-p

Luban řekl(a)...

Katka Pěkná? No way! Já už jsem myslel, že jsi někde zemřela... ve škole tě nevidím, v bazéně taky ne a jen co odjedu do Finska, tak se ozveš... to jsou mi věci

Anonymní řekl(a)...

No jo, našel bys mě úplně jinde, než v Praze, to je na dlouhý povídání. Každopádně na netu jsem pořád víc doma než doma, člověk tu zjistí dost vcěcí :) Tak zatím!

Anonymní řekl(a)...

ahoj Lubaneeeeeee, zdravíme tě celá Sokolovic grupa.....dnes jsem se vrátila z Itošky a doma mě ani nepoznali....mysleli si, že přijela na návštěvu Naomy!bylo to fajn...pošlu ti pak třeba pár vtipnějších fotek.jinak jsem ti to tady celý prolezla, jsem ráda, že ses zabydlel a je to tam v pohodě. hlavně ta kolej - to je teda síla bomba!no, měj se zatim pěkne a já jsem zase nakouknu, jak se ti daří.zatim pa a opatruj se, šviháku! Luciš